Roser Salvat Jofresa
Roser Salvat Jofresa és postgraduada en Màrqueting Digital (URL), executive MBA (URL), especialista en Governs Corporatius (EADA), màster en eLearning (URL), màster en Direcció de formació a l’empresa (UB), postgraduada en
Recursos Audiovisuals (URL); postgraduada en Sociologia de l’Educació (UB) i llicenciada en Filosofia (UB).
Actualment, és Innovation Events Manager de l'Oficina de Valorització d'IRTA, centre de recerca i tecnologies agroalimentàries. Abans havia estat responsable de Màrqueting i Comunicació de The Collider, l’àrea d’innovació de la fundació MWCapital Barcelona i, prèviament, de Hub B30 (comunitat d’innovació oberta territorial) per a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el seu Parc de Recerca (PRUAB), Eurecat i Àmbit B30, així com la resta d’agents RDI i empresarials i locals adherits.
La seva trajectòria professional també l’ha portat a treballar per a la Cambra de Comerç de Barcelona, en centres de recerca social aplicada (F.CIREM), a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, a GecSA (grup Universitat Oberta de Catalunya) i al sector financer, així com a col·laborar amb Alfons Cornella, Xavier Marcet i altres consultores, empreses i clients.
Durant quasi 30 anys ha treballat en els terrenys de la gestió de la innovació, el màrqueting, la qualificació professional i la consultoria de negoci en l'àmbit local i internacional. És autora de diversos informes de vigilància tecnològica, estudis, llibres, articles i conferències; ha impartit classes a mestratges de la UB i la UPF, i ha estat jurat de diversos premis d’emprenedoria.
Opinions
Quin moment viuen les ‘start-ups’ tecnològiques?
“Good science, good business”
Rares avis: científics que emprenen
Trajectòries olímpiques disruptives
Explotar dades des del sector públic? Sis desafiaments
Una mirada al tèxtil més futurista
Tendències i innovacions per a una agricultura més intel·ligent
Tecnologia i esport: un ecosistema sofisticat
Vulnerables als ciberatacs