Roser Salvat Jofresa

Roser Salvat Jofresa

Roser Salvat Jofresa és postgraduada en màrqueting digital (URL), executive MBA (URL), especialista en Governs Corporatius (EADA), màster en e-learning (URL), màster en Direcció de formació a l’empresa (UB), postgraduada en recursos audiovisuals (URL); postgraduada en sociologia de l’educació (UB) i llicenciada en filosofia (UB).

És responsable de Màrqueting i Comunicació de The Collider, l’àrea d’innovació de la fundació MWCapital Barcelona.

Abans havia estat responsable de Hub B30 (comunitat d’innovació oberta territorial) per a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el seu Parc de Recerca (PRUAB), Eurecat i Àmbit B30, així com la resta d’agents RDI i empresarials i locals adherits. La seva trajectòria professional també l’ha portat a treballar per a la Cambra de Comerç de Barcelona, en centres de recerca social aplicada (F.CIREM), a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, a GecSA (grup Universitat Oberta de Catalunya) i al sector financer, així com a col·laborar amb Alfons Cornella, Xavier Marcet i altres consultores i empreses clients.

Durant quasi 30 anys ha treballat en els terrenys de la gestió de la innovació, el màrqueting, la qualificació professional i la consultoria de negoci a nivell local i internacional. És autora de diversos informes de vigilància tecnològica, estudis, llibres, articles i conferències; ha impartit classes a mestratges de la UB i la UPF, i ha estat jurat de diversos premis d’emprenedoria

Opinions