Alberto Chinchilla
Alberto Chinchilla és el fundador i director de la consultora creativa de marques beshared.es, especialitzada en employer branding, personal branding i comunicació digital. Consultor de comunicació, arquitecte de marques i estrateg digital que ha treballat per a empreses i institucions a Espanya, Itàlia, Vaticà, Anglaterra, Irlanda, Colòmbia, els EUA, el Perú i Panamà. Així mateix, assessora en marca personal a diplomàtics, polítics, esportistes, directius, metges, humoristes i professionals del món de la moda.
Com a estrateg digital ha desenvolupat campanyes per als Papes Benet XVI i Francisco, el Govern de Catalunya, l'FC Barcelona, partits polítics a Espanya i Llatinoamèrica, i ha definit estratègies de comunicació digital i employer branding per a marques com Asics, Damm, UOC-Jesuïtes, Ingram Micro, Amazon Web Services, Manusa, T2T Solutions, Rome Reports Agency i AmeriCamp, entre altres. És el director del postgrau de Comunicació Digital i Branded Content a Inesdi Digital Business School, i professor en la Universitat Abat Oliba. A més, col·labora amb IESE Business School, Barcelona School of Management – UPF, Inesdi Digital Business School, UIC Barcelona i IEBS Business School.
Ha impartit formacions sobre marca personal, employer branding, LinkedIn, gestió de crisi, noves tendències en xarxes socials, entre altres temes vinculats a la comunicació digital per a marques com Massimo Dutti, Lidl, Jesuïtes Educació, Sanofi, Montibello, ING Bank, Museu Nacional d’Art de Catalunya, Evercom, DNV, Associació de Directius de Comunicació (Dircom), MBP School of Management, Fundació Factor Humà, Fundació TyPA, Telefònica de Panamà, entre altres.