Seat posa punt final a Mó, el servei de motos compartides
L’empresa operava a Barcelona des del 2020 amb una flota de 632 vehicles elèctrics
Categories:
Seat Mó, el servei de motos compartides de Seat, deixarà de funcionar a partir del pròxim 1 de març. La companyia justifica la decisió pels “elevats costos operatius” i la “manca de rendibilitat” del servei, que a Barcelona compta amb una flota de 632 vehicles elèctrics. De fet, la capital catalana és l'única ciutat que per ara ofereix el motosharing de Seat, després que es retirés també a l'Hospitalet de Llobregat, on hi havia un centenar de motos.
Els clients poden fer servir els viatges fins al 29 de febrer i, en cas que no ho facin, passat aquest període se'ls retornarà l'import equivalent en un màxim de 30 dies. Les més de 600 llicències de motos compartides atorgades per l’ajuntament de Barcelona quedaran lliures.
El servei de motos compartides va arrancar el 2020 a la capital catalana, i durant tres anys i mig ha competit amb altres operadores de la ciutat, com ara eCooltra, Movo o Yego. Segons explica l’empresa en un comunicat, els usuaris de Seat Mó han fet més d’1,8 milions de viatges, els quals han estalviat 230 tones de CO₂. Tot i que l’opció de motorsharing deixa de funcionar, Seat continuarà venent els eScooters per a ús privat, que es troben en tres models: la Seat Mó 125 (3.990 euros), la Seat Mó 125 Performance (5.490 euros) i la Seat Mó 50 (5.650 euros).