Boehringer Ingelheim redobla la seva aposta digital per Catalunya

La farmacèutica alemanya inverteix 11 MEUR en el seu ‘hub’ de Sant Cugat del Vallès i preveu contractar més de 100 nous treballadors d’aquí a 2025

ACN

El 'hub' digital de Boehringer, ubicat a Sant Cugat del Vallès, s'especialitza en màrqueting digital
El 'hub' digital de Boehringer, ubicat a Sant Cugat del Vallès, s'especialitza en màrqueting digital | Boehringer Ingelheim

La multinacional farmacèutica Boehringer Ingelheim ha invertit 11 milions d’euros en el seu hub de serveis de màrqueting digital de Sant Cugat del Vallès, operatiu des de 2018. La intenció de la companyia alemanya és duplicar aquesta inversió en els pròxims tres anys per convertir-se en “líder en innovació digital dins la indústria”. Dins d’aquesta expansió, la plantilla de l’empresa a Catalunya passarà de les 39 persones actuals a les 160 d’aquí a 2025, amb la incorporació de “perfils altament qualificats”.

El hub de serveis digitals de Boehringer està dedicat a l'impuls de projectes d'innovació en àrees com l'automatització, el seguiment de campanyes i la gestió d'actius digitals, així com la integració de dades i els serveis de gestió de l'aprenentatge. Tal com afirma la farmacèutica, el principal propòsit del centre és "donar servei estratègic en l'àmbit digital a totes les seus” de l’empresa.

Boehringer va posar en marxa el 2021 un equip dedicat a "assumptes mèdics", la funció del qual és "gestionar les publicacions amb el propòsit d'optimitzar la comunicació de dades clíniques pel sector sanitari". La companyia ha explicat que el 2023 se sumaran a aquest equip metges especialistes en la generació d'articles de “Real World Evidence", així com un call center de dades clíniques que serviran a escala global. Paral·lelament, la farmacèutica centrarà els seus esforços en projectes de SEO i optimització de les pàgines web per tal de "garantir que els pacients i clients tinguin accés a informació veraç i concreta".