WhatsApp permetrà escoltar els missatges de veu abans d’enviar-los

La nova beta de l’aplicació implementa el suport multidispositiu i la possibilitat d’enviar diners als nostres contactes

Categories:

Redacció

| CC0

La nova actualització de WhatsApp incorporarà canvis importants en els missatges de veu, amb la inclusió d’un botó que permetrà escoltar les nostres gravacions abans d’enviar-les al seu destinatari. Fins ara, l’aplicació no permetia revisar què havíem dit o com s’havia enregistrat, ja que un cop finalitzada la gravació, aquesta s’enviava automàticament. Es desconeix l’arribada d’aquesta novetat al públic, però la seva presència a la darrera beta del programari deixa entreveure que estarà disponible en els pròxims mesos.

La informació ha estat revelada per WABetaInfo a través d’Instagram, on ha penjat un vídeo en què s’aprecia el funcionament de la nova característica. La revisió dels missatges de veu es podrà dur a terme a través d’un botó en forma de quadrat dins d’un cercle (l’habitual signe per assenyalar stop en una reproducció audiovisual), amb el qual aturarem la gravació sense que aquesta s’enviï immediatament, donant-nos l’oportunitat per escoltar-la i esborrar-la si no estem satisfets del resultat.

Pagaments a l’estil de Bizum

La possibilitat de poder revisar els missatges de veu no és l’única novetat que s’ha localitzat a la versió de testatge de l’aplicació. El programari de missatgeria de Facebook també està treballant amb la possibilitat d’enviar diners als nostres contactes d’una manera similar a aplicacions com Bizum o Verse. La seva inclusió es podrà observar en la part inferior dels xats, a la dreta de l’espai per introduir text, amb una petita icona situada al costat de la càmera per enviar fotografies i del clip per adjuntar arxius.

D’altra banda, una altra de les novetats més rellevants és l’arribada suport multidispositiu de l’aplicació, una característica demandada des de fa anys pels usuaris. El fet de no poder vincular el nostre compte de WhatsApp a més d’un dispositiu dificulta la feina a moltes persones, i és per això que l’empresa ha estat treballant per implementar-lo com més aviat millor. Aquest suport, inicialment limitat a telèfons mòbils i ordinadors, ja s’ha pogut veure en funcionament en tauletes Android i iOS.

Etiquetes