Telefónica i Vodafone presenten Fiberpass, la nova marca conjunta de fibra òptica
L’empresa conjunta donarà servei a 3,6 milions d’immobles i preveu començar a operar en les pròximes setmanes
Categories:
La nova societat que Telefónica i Vodafone van anunciar el passat novembre per compartir infraestructures de fibra òptica ja té nom: Fiberpass. Sota el lema ‘Compartint junts el futur’, la nova companyia donarà servei a uns 3,6 milions d’immobles i té l’objectiu de maximitzar l’ús de l’actual xarxa de fibra òptica fins a la llar (FTTH).
Ambdues empreses han acordat la designació de Pablo Ledesma com a nou director executiu de Fiberpass. Amb més de 25 anys d’experiència al sector dins de Telefónica, Ledesma exercia des del 2018 la posició de director d’operacions de la teleoperadora espanyola.
La previsió de Fiberpass és que comenci a operar en les pròximes setmanes, a l’espera que es confirmi l’autorització de les diferents autoritats de regulació. Ara per ara, la iniciativa ja compta amb l’aprovació de la inversió estrangera de Vodafone España en aquesta empresa conjunta per part del Consell de Ministres.