Neix VADEBÒ, una agència de creadors de continguts en llengua catalana

La plataforma dota els usuaris de material i d’eines necessàries i els posa a disposició un equip de professionals experts en màrqueting, xarxes socials i tendències

Categories:

Redacció

L’agència, que fomenta el contingut original, vol donar visibilitat a tots els dialectes i accents d’arreu del territori
L’agència, que fomenta el contingut original, vol donar visibilitat a tots els dialectes i accents d’arreu del territori | Erik Lucatero (Unsplash)

L’estat de la llengua catalana a les xarxes socials ha estat objecte de debat en els últims temps. Per tal de promoure els continguts amb l’idioma, ha nascut la plataforma VADEBÒ, una nova agència d’influenciadors. Aquesta es converteix en una alternativa que vol acollir tots els creadors que vulguin fer créixer la notorietat i el nombre de seguidors, dotant-los de material i d’eines necessàries. A la vegada, també disposa d’un equip de professionals experts en l’àmbit del màrqueting, les xarxes socials i les tendències del moment.

L’agència vol fomentar el català amb contingut original i incloure tots els dialectes i accents possibles d’arreu del territori, més enllà del central, el més estès. En la presentació de la iniciativa, celebrada a Palma, els impulsors han apuntat que, a part de Catalunya, hi ha creadors de les Illes Balears, del País Valencià i d’Andorra que ja han mostrat interès. A diferència d’altres companyies, no es demana als representats cap exclusivitat i promou la llibertat creativa sense cap mena de restriccions.

VADEBÒ està especialitzada en plataformes com Instagram, YouTube i TikTok. No només està destinada als creadors d’aquestes xarxes socials, sinó que també vol connectar amb els mitjans de comunicació, marques, empreses i institucions públiques que volen augmentar la seva visibilitat. Amb això es busca que els productes audiovisuals puguin estar presents arreu del món i, per ajudar a aquesta expansió, la plataforma col·labora amb productores reconegudes a escala mundial de sector audiovisual com Zoopa o The Smart Agency.