Netflix s’alia amb Microsoft per llançar una subscripció amb publicitat
La nova quota complementarà els actuals plans de la companyia i s’oferirà a un cost reduït
No corren bons temps per Netflix. Malgrat ser el servei de vídeo sota demanda (VOD) amb més usuaris a Catalunya, la plataforma va perdre més de 200.000 subscriptors al món durant el primer trimestre de 2022. Una de les mesures que va anunciar aleshores per combatre aquesta davallada és el llançament d’una nova quota de subscripció més barata, però amb publicitat integrada. Ara, la companyia ha comunicat que ha arribat a un acord amb Microsoft per desenvolupar aquesta nova modalitat.
La nova modalitat no té encara una data de llançament fixada, i des de Netflix insisteixen que “és molt aviat i tenim molt a treballar”. Tanmateix, el que sí que està confirmat és que els anuncis es limitaran a la nova quota reduïda i no s’integraran en els actuals plans de subscripció que, en principi, romandran com fins ara.
“Microsoft ens ha ofert la flexibilitat per innovar amb el temps tant en l’àmbit tecnològic com en les vendes, així com unes fortes proteccions de privacitat per als nostres membres”, ha expressat el cap d’operacions de Netflix, Greg Peters. Per la seva banda, el president d’experiències web de Microsoft, Mikhail Parakhin, ha detallat que “els comercials que contactin amb Microsoft per necessitats publicitàries tindran accés a l’audiència de Netflix i a un inventari de luxe de televisions connectades”. “Tots els anuncis emesos a Netflix estaran disponibles exclusivament a través de la plataforma de Microsoft”, ha afegit.