Neix Amazcat, el nou ‘marketplace’ català de proximitat
La plataforma arriba al mercat amb gairebé 500 negocis associats repartits per tot el territori
Categories:
Les alternatives autòctones a les grans plataformes de comerç electrònic comencen a arrancar a Catalunya. Després de La Zona i BCNMarket, ara és el torn d’Amazcat, el nou marketplace català centrat en el mercat de proximitat. El servei ha iniciat els seus serveis aquest dimarts amb gairebé 500 negocis associats, tot i que els seus impulsors assenyalen que les primeres setmanes de vida són de prova, ja que alguns productes encara estan pendents de validació.
Els responsables d’Amazcat calculen que prop de 300.000 usuaris accediran al portal al llarg de les pròximes quatre setmanes. Segons dades facilitades per la mateixa companyia, es tracta del nombre de socis premium que ja acumula el portal, uns usuaris que paguen una quota de 36 euros anuals que es poden beneficiar d'avantatges com no haver de pagar el cost del transport d'alguns productes.
La nova plataforma calcula que el temps de testatge durarà aproximadament un mes, després del qual els seus gestors esperen que els clients puguin trobar productes a totes les categories. Durant aquest període de temps, Amazcat també posarà en marxa els acords amb les empreses que han esdevingut sòcies protectores de la iniciativa –Mussap, Parlem i Reprogir- per tal d'habilitar l'accés a les funcionalitats reservades per als seus associats premium.