Twitter s’expandeix cap al món de la meteorologia
La xarxa social presenta Tomorrow, un servei de subscripció centrat en informació en temps real sobre el clima
Categories:
Tomorrow és el nom del nou servei informatiu sobre meteorologia impulsat per Twitter, que ja es troba disponible als Estats Units, Canadà i República Dominicana i que arribarà a la resta del món durant el 2022. Es tracta d’una plataforma coordinada pel meteoròleg i periodista especialitzat en clima Eric Holthaus, qui col·laborarà amb 18 especialistes i un equip d’entre 20 i 30 redactors per a proporcionar notícies, actualitzacions en temps real i comunicacions en directe sobre la situació climàtica de 16 ciutats nord-americanes.
El llançament d’aquesta plataforma és l’inici d’una estratègia d’expansió de Twitter orientada a la creació de serveis de subscripció sobre temàtiques concretes basades en escriptura col·lectiva. "A part de les persones que comparteixen notícies i coneixements, creiem que un enfocament col·lectiu és un model superinteressant", ha expressat el VP Product de Twitter, Mike Park, al mitjà Axios. L’elecció de la meteorologia es deu a la seva popularitat entre els usuaris de la xarxa social, tal com remarca Park: “Alguns dels pics més grans de les converses a Twitter estan lligades a esdeveniments greus com huracans, inundacions i incendis".
El servei ha iniciat els seus serveis aquest dimarts a un preu de 10 dòlars mensuals, i implementarà algunes de les noves funcionalitats de Twitter, com els butlletins d’informació oferits a través de Revue (plataforma adquirida per l’empresa a principis de 2021) o la utilització de les sales d’àudio de la xarxa, els Spaces, per fer sessions de preguntes i respostes entre els usuaris del servei i els especialistes en climatologia. L’objectiu que es marca Tomorrow és ubicar-se dins dels 50 principals mercats mediàtics d’Amèrica del Nord a finals de 2021.