Com captar el talent femení

El segon capítol de ‘Women Approved’ se centra en les estratègies per atraure dones al sector TIC amb els consells de Between

Categories:

Redacció

El segon capítol de 'Women Approved' se centra en la captació de talent femení
El segon capítol de 'Women Approved' se centra en la captació de talent femení | MetaData

Només el 16,5% dels professionals de les TIC a Europa són dones, segons el Digital Talent Overview 2020, el que suposa que el talent femení representa una petita part de les persones que formen part del sector que dissenya el nostre futur. I el camí per anar cap a la paritat no serà fàcil ni assolirà el seu objectiu a curt termini. L’Institut Europeu per a la Igualtat de Gènere (EIGE) estima que trigarem 60 anys a corregir els desequilibris, mentre que el Fòrum Econòmic Mundial allarga la forquilla i situa la fira en un segle.

El segon episodi de Women Approved, la directora de personal a Between, Esther Martínez, i la talent representation lead, Vanessa Ron, desgranen les estratègies i polítiques que poden implementar les empreses per augmentar la presència femenina i donar oportunitats de fer carrera a les STEM a les dones.

Women Approved és un programa del CTecno, emès per Fibracat TV i dirigit per Laia Arcones i Eli Abad, amb l'objectiu d'aconseguir un sector tecnològic en què la presència de la dona sigui una normalitat i visibilitzar iniciatives d'èxit implantades en les organitzacions. Durant 15 capítols coneixem les barreres que tenen les dones a les empreses i entrevistem empreses del sector tecnològic per conèixer les seves millors pràctiques en la matèria de la igualtat

Amb el suport del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.