TweetDeck passa a ser una eina de pagament

L’aplicació, rebatejada com X Pro, només està disponible per als subscriptors que paguin pel distintiu blau

Categories:

Redacció

A TweetDeck es poden visualitzar i controlar diverses publicacions en una sola interfície
A TweetDeck es poden visualitzar i controlar diverses publicacions en una sola interfície | 472301 (Pixabay)

TweetDeck, l’aplicació que permet administrar a la vegada múltiples comptes de la xarxa social de les piulades (ara coneguda com X) ha passat a ser una característica restringida als usuaris de pagament. Els internautes que intenten accedir-hi reben un missatge que els convida aabonar una subscripció per obtenir la verificació de X Blue (el distintiu blau) i poder seguir usant l’eina, que també ha canviat de nom i es diu X Pro.

El servei va ser creat el 2008 i fa possible visualitzar diverses publicacions en una sola interfície, característiques molt útils per a especialistes en màrqueting, periodistes, community mànagers i d’altres professionals que combinen l’ús de perfils personals i els del seu negoci.

A principis de juliol, la companyia liderada per Elon Musk ja va anunciar que la funció “deixaria de ser de franc” en un període de 30 dies, en un nou intent que el màxim nombre possible de consumidors de X passin a ser-ho de X Premium, fet que molts usuaris han lamentat a la xarxa. 

 

La versió millorada de TweetDeck és compatible amb funcionalitats com Twitter Spaces i Enquestes, i totes les recerques, llistes i columnes guardades a la versió anterior es transferiran a la nova, a condició que els usuaris les importin en carregar la nova versió de l’aplicació.