Twitter prioritzarà les publicacions dels usuaris de pagament
La xarxa social donarà més visibilitat als usuaris de Twitter Blue, que seran els únics que podran votar en les enquestes
Categories:
Twitter continua empoderant la seva subscripció de pagament a través de característiques exclusives que fins ara eren obertes a tothom, com la verificació en dos passos per SMS. A partir del 15 d’abril, els usuaris de Twitter Blue apareixeran de manera més prioritària en la categoria Per a tu, la pestanya per defecte de la xarxa social, que mostra les publicacions recomanades per l’algoritme de la plataforma. Així ho ha anunciat el CEO de la companyia, Elon Musk, a través d’un tuit, on també ha confirmat que els usuaris verificats seran els únics que podran votar en les enquestes a partir de la mateixa data.
Inicialment, Musk havia anunciat que els usuaris de Twitter Blue serien els únics que apareixerien a la secció Per a tu, però més endavant ha matisat que les persones seguides també sortiran. Aquest canvi provocarà més diferències entre la secció Per a tu i la secció Seguint, que en principi es mantindrà igual. Aquesta ofereix un consum de la xarxa social més pròxim a la manera tradicional, ja que mostra només els tuits i retuits dels comptes que se segueixen i ho fa de manera cronològica.
La justificació que ha donat Musk és que és “l’única via realista” per combatre els bots avançats de la plataforma, una de les principals obsessions de l’empresari des que va comprar l’empresa. “Si no ho fem així, és una batalla perduda”, ha insistit. L’ús de la insígnia de verificació és interpretat com un distintiu contra els comptes automatitzats, però el CEO no nega la viabilitat que alguns d’aquests usuaris se subscriguin a Twitter Blue, sempre que “segueixin els terminis de servei i no es facin passar per un humà”.