Advanced Factories torna a Barcelona per visibilitzar la innovació de la indústria 4.0
L’esdeveniment se celebrarà al CCIB entre el 29 i el 31 de març i seleccionarà les ‘start-ups’ més prometedores del sector
Categories:
La fira Advanced Factories celebrarà la seva setena edició al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB) entre el 29 i el 31 de març. L’esdeveniment tornarà a reunir les empreses i start-ups dedicades a l’automatització, la robòtica industrial i la indústria 4.0 en una de les principals trobades del sector al sud d’Europa.
“Tenim davant nostre el gran desafiament de convertir les nostres fàbriques tradicionals en fàbriques digitals, automatitzades, competitives i sostenibles”, ha assenyalat el director d’Advanced Factories, Albert Planas, qui confia que l’esdeveniment serveixi per “compartir solucions innovadores, establir sinergies i desenvolupar aquells projectes aplicats a la fàbrica intel·ligent i connectada”.
Les ‘start-ups’, les protagonistes
En l’edició d’enguany, Advanced Factories tornarà a acollir l’Industry Startup Forum, una competició en la qual els emprenedors podran presentar les seves iniciatives davant altres companyies i potencials inversors i partners. Les inscripcions per a l’esdeveniment estan obertes per a totes les empreses emergents, autònoms i centres tecnològics fins al 25 de febrer. Aquelles propostes que passin el filtre de selecció podran presentar un pitch a la fira el 30 de març. L’any passat, les guanyadores del concurs van ser Prenomics i Hedyla, amb les seves solucions d’intel·ligència artificial aplicada, i Zerintia, centrada en el desenvolupament de software basat en tecnologies wearable, en l’Internet de les Coses i en la Realitat Augmentada.