L’empresa alemanya Festo tria Barcelona per al seu ‘digital sales hub’
La companyia comptarà amb un equip d’una trentena de treballadors per executar les activitats d’anàlisi de dades, programació, clients i innovació
L’empresa alemanya Festo ha inaugurat el seu primer digital sales hub del món a les instal·lacions que té a l’Hospitalet de Llobregat. La companyia, amb prop de 100 anys de trajectòria en el sector de l’automatització industria, compta amb un equip de 20 treballadors i preveu ampliar la plantilla un 50% per al 2022. La seu catalana té activitat en les àrees d’anàlisi de dades, programació, clients i innovació.
La tria de Catalunya, segons el reponsable de negoci digital, Heiko Landsbeg, es troba en el fet que Barcelona és un dels punts neuràlgics de noves tendències digitals i que els permetrà “aprofitar el talent digital, així com el seu ecosistema d’start-up”. L’oficina donarà suport a més de 250 delegacions a tot el mon.
Festo es una empresa familiar que té la seu a Esslingen (Alemanya). Subministra tecnologia d’automatització pneumàtica i elèctrica a 300.000 clients d’automatització industrial i de processos de més de 35 sectors. Els seus productes i serveis es comercialitzen a 176 països del món. L’empresa, amb 21.000 treballadors repartits a 61 països i més de 250 sucursals, va facturar 3.070 milions d’euros l’any 2019.