Els tuitaires populars podran oferir contingut exclusiu de pagament a través dels ‘super follows’

Twitter treballa en la posada en marxa d’un servei de subscripció disponible per als creadors que superin els 10.000 seguidors a la plataforma

Categories:

Redacció

Twitter busca noves maneres d'incentivar l'activitat dels seus influenciadors amb els 'super follows', una subscripció a través de la qual podran oferir continguts exclusius
Twitter busca noves maneres d'incentivar l'activitat dels seus influenciadors amb els 'super follows', una subscripció a través de la qual podran oferir continguts exclusius | Brett Jordan (Pexels)

Twitter habilitarà pròximament els super follows, una nova característica anunciada inicialment al febrer que permetrà als usuaris més populars de Twitter monetitzar els seus continguts a través d’una subscripció de pagament. Segons les informacions compartides per la investigadora de software Jane Manchun Wong, aquesta nova eina estarà disponible per als tuitaires majors d’edat que superin els 10.000 seguidors, i els permetrà crear contingut exclusiu per als usuaris que paguin la quota mensual, els quals també rebran una etiqueta especial que els identificarà com a “superseguidors”.

Els super follows neixen arran de l’èxit de plataformes dedicades a la monetització de continguts creats pels usuaris, com Patreon o OnlyFans. La nova funcionalitat de la plataforma demanarà, a més a més del nombre de seguidors, mantenir una activitat constant a la xarxa, amb un mínim de 25 tuits en els darrers 30 dies. En la sol·licitud per activar les subscripcions, els creadors han de seleccionar la temàtica de la seva activitat, que recull un gran ventall d’opcions que van des del gaming als esports, passant per l’art, l’activisme, la tecnologia, els podcasts o les notícies, entre altres. El nou servei també tindrà una calculadora d’ingressos estimats a partir del percentatge previst de seguidors que pagaran la quota i el preu establert de la subscripció, tal com es pot observar en les captures compartides per Manchun Wong.

 

 

Amb la inclusió dels super follows, els quals encara no tenen una data d’arrencada establerta, Twitter ha encarat el 2021 com un any d’expansió. A aquest nou servei de subscripció cal sumar Twitter Blue, la nova versió de pagament de l’aplicació que permetrà editar tuits, i Tomorrow, el nou servei de subscripció d’informació meteorològica