El MWC 2021 escalfa motors

L’organització del congrés de telefonia anuncia els noms dels primers ponents de l’esdeveniment

Redacció

El Mobile World Congress tindrà lloc del 28 de juny a l'1 de juliol de 2021
El Mobile World Congress tindrà lloc del 28 de juny a l'1 de juliol de 2021 | Arxiu

La pròxima edició del Mobile World Congress Barcelona (MWC) està prevista del 28 de juny a l'1 de juliol de 2021, però ja comencen a confirmar-se els primers ponents de l'esdeveniment.

De moment, aquesta futura entrega de la fira més important del sector compta amb la participació de personalitats influents en el món de la connectivitat, com la directora del banc digital Starling Bank, Anne Boden; el CEO de l'empresa de tecnologia i consultoria IBM, Arvind Krishna; el director executiu i president de la companyia de telecomunicacions ZTE, Xu Ziyang; el CEO de la filial d'EMC Corporations especialitzada en software VMware, Patrick Gelsinger; el CEO d'Amdocs, empresa també de programari, Shuky Sheffer i el president i CEO de l'empresa de comunicacions i tecnologia Nokia; Pekka Lundmark.

El congrés també destaca la ponència de Mats Granryd, director general de GSMA, que és l'associació d'operadores mòbils dedicada a la normalització i integració de la telefonia, i encarregada d'organitzar el Mobile World Congress.

Canvis provocats per la covid-19

En un principi, el MWC estava previst per març de 2021, però en un context marcat per la pandèmia, s’ha decidit ajornar uns mesos, fins al juny. La GMSA ha declarat en un comunicat que tot i que 2020 ha estat un any desafiant "a mesura que el nostre món canvia, la indústria de la tecnologia ha d'evolucionar per aprofitar noves oportunitats". “Persones influents globals pujaran a l'escenari per inspirar i trencar fronteres mentra la indústria explora que és el pròxim en connectivitat i en el camí cap a la recuperació”.