La importància dels influenciadors en català

Cal visibilitzar i donar suport als creadors de continguts que aposten per la llengua a plataformes com Instagram, TikTok, YouTube o Twitch

Categories:

Redacció

Malgrat la presència d'influenciadors en català, una part del públic acostuma a consumir continguts en castellà o anglès
Malgrat la presència d'influenciadors en català, una part del públic acostuma a consumir continguts en castellà o anglès | MetaData

Les xarxes socials ja arriben al 86% de la població espanyola, un percentatge que s’eleva fins al 94% en el cas dels joves d’entre 18 i 24 anys. En ser el principal canal d’informació i entreteniment de les noves generacions, configurar les plataformes en català té un paper molt important, però tant o més ho són els influenciadors, ja que moltes vegades els continguts s’acaben consumint en castellà o anglès. Visibilitzar i donar suport als creadors de contingut que apostin per la llengua catalana ajudarà a normalitzar el seu ús digital i a motivar a altres instagramers, youtubers o estrímers a prioritzar el català davant d’altres idiomes.