L’agència de contractació líder al sector digital es trasllada al ‘hub’ tecnològic de la Barceloneta
Prosperity Digital preveu contractar enguany 300 professionals del Performance Marketing, el SEO i el Disseny UX/UI des del nou emplaçament a la Norrsken House
Categories:
L'agència de contractació líder al sector digital Prosperity Digital ha anunciat que es trasllada a Norrsken House, un hub tecnològic situat a Barcelona, a tocar de l’hotel Vela, al barri de la Barceloneta. Allà, la companyia arrencarà amb una nova divisió dedicada a l'outsourcing, és a dir, l’externalització o subcontractació de serveis.
L'objectiu és contractar 300 persones per a finals del 2024, amb prioritat de perfils especialistes en Performance Marketing, SEO i Disseny UX/UI. Aquests serveis no només s'oferiran a empreses d'Espanya, sinó també a aquelles procedents d'altres països d'Europa que ho necessitin. Prosperity ha escollit la capital catalana com a ubicació per aquest nou “centre d'excel·lència d'Outsourcing” gràcies a "l'energia de la ciutat, el seu ecosistema tecnològic, l'alta demanda existent d'aquests serveis i el focus de talent qualificat que té", segons ha explicat Gary Mullan, CEO de l’agència de contractació.
“En establir les nostres operacions aquí, busquem fer front a la creixent demanda de skills digitals als principals mercats europeus, incloent-hi el Regne Unit, França i Alemanya, on l'escassetat de talent planteja desafiaments a les organitzacions", ha afegit Mullan. Segons els darrers estudis, el mercat de serveis d’outsourcing en l'àmbit mundial se situa aproximadament als 600.000 M, mentre que a escala estatal, la xifra de negoci assoleix els 6.000 M, amb la previsió que escali fins als 7,2 m en quatre anys.