L’alemanya GFT contractarà fins a 150 nous treballadors a Catalunya

La multinacional tecnològica ha inaugurat un nou espai de trobades entre ‘start-ups’, estudiants i professionals en col·laboració amb el BTS

ACN

L'empresa té 2.200 treballadors a l'Estat espanyol i preveu contractar-ne 400 més durant el 2023
L'empresa té 2.200 treballadors a l'Estat espanyol i preveu contractar-ne 400 més durant el 2023 | GFT

L’empresa alemanya d’enginyeria i consultoria tecnològica GFT preveu contractar entre 100 i 150 treballadors per les seves seus de Catalunya durant aquest 2023. Així ho ha assenyalat el seu conseller delegat a l’Estat espanyol, Manuel Lavín, durant la inauguració d’un nou espai de trobada per a start-ups, alumnes i professionals del món de la intel·ligència artificial, el big data i la ciberseguretat que ha impulsat amb la Barcelona Technology School (BTS). “Volem que sigui el nexe entre el talent local i el negoci que es desenvolupa a la capital catalana”, ha afirmat Lavín.

Els nous treballadors, que es repartiran entre les instal·lacions que GFT disposa a Sant Cugat del Vallès i a Lleida, s’emmarquen dins d’una ampliació de tota la plantilla a escala estatal. “Estem en mode creixement. Som 2.200 empleats a tot Espanya i la nostra idea és créixer en 400 treballadors més”, ha detallat Lavín.

Situat a les instal·lacions de la BTS al número 419 del carrer Consell de Cent, en el nou espai s'hi organitzaran conferències, esdeveniments de networking, classes magistrals, presentacions i taules rodones. “Vol esdevenir el punt de trobada dels principals actors de la innovació a Barcelona: start-ups, experts en tecnologies com la IA, DLT, big data o ciberseguretat, i professionals que treballen digitalitzant sectors com el de la indústria financera, de la salut o manufacturera”, ha enumerat el conseller delegat de GFT. “Un entorn que posi en contacte els alumnes de la BTS amb experts i professionals per així formar més talent”, ha afegit. Durant la presentació, Lavín ha destacat especialment la importància de la intel·ligència artificial: “Ja no estem parlant d'una professió de futur sinó del present”.

Etiquetes