La tornada a l’escola enlaira les compres en línia
El mòbil és el dispositiu preferit per fer les transaccions als ‘ecommerce’
Categories:
El comerç en línia ha registrat un augment de les vendes amb la tornada a l’escola, especialment per als pares i estudiants millennial que fan les seves compres en l’ecommerce i seguint les recomanacions d’influencers. Tal com assenyala un estudi realitzat per Stikets, el trànsit a través del mòbil ha assolit el 80% de les visites, un 15% més respecte l’any anterior.
La punta s’ha notat durant la primera setmana se setembre, un cop la Generalitat ha fet públiques les mesures de seguretat que es prendran als centres educatius. El mòbil és el dispositiu per utilitzar per efectuar les transaccions per a un 82% dels usuaris, mentre que l’ús de l’ordianador ha caigut un 15%, i el de la tauleta, un 3%.
La tendència ha revertit directament en les botigues físiques. En un estudi realitzat per l’associació de publicitat i màrqueting digital IAB, el 23% dels participants ha manifestat no comprar res en el comerç tradicional, un 7% més que el 2019. El confinament ha impulsat aquest comportament, ja que durant aquests tres mesos el 50% dels enquestats ha afirmat augmentar la freqüència de les seves comprat a la xarxa, i un 45% d’aquests va efectuar una transacció.
Les dades permeten concloure que es tracta d’un nou hàbit de consum que es pot consolidar a curt termini.