La Kings League i la Queens League es podran veure en obert per televisió
Kosmos i Mediaset arriben a un acord perquè Cuatro emeti el millor partit de la jornada de cada competició
Categories:
Mediaset España ha anunciat que ha arribat a un acord a llarg termini amb Kosmos, l’empresa dirigida per l’exfutbolista Gerard Piqué, per emetre a Cuatro els partits de la Kings League i la Queens League, les competicions de futbol 7 alternatiu impulsades per Ibai Llanos i altres youtubers i retransmissors de renom. La cadena de televisió en obert oferirà cada dissabte i diumenge, a partir de les vuit del vespre, el partit més atractiu de cadascuna dels dos campionats, que aniran acompanyats per una prèvia i un programa d’anàlisi posterior.
¡Vaya notición! @3gerardpique llega a Mediaset España. La @KingsLeague InfoJobs y la @QueensLeague Oysho se verán en Cuatro a partir de este fin de semana 👑 pic.twitter.com/z5oz4ICUQ6
— Mediaset España (@mediasetcom) May 3, 2023
De la mateixa manera que la primera edició del torneig, els sis partits de cada jornada es continuaran emetent a través de Twitch. “Creiem que aquesta unió servirà perquè la Queens League Oysho i la Kings League OnfoJobs arribin cada vegada a més públics atrets per l’interès d’aquesta nova competició”, ha declarat Piqué.
La Kings League i la Queens League són dues competicions de futbol 7 que alteren diverses normatives de l’esport tradicional per adaptar-lo al nou context digital. Cadascuna està formada per 12 equips de 12 jugadors presidits per influenciadors digitals o personalitats del món del futbol. La primera edició de la Kings League, només masculina, es va celebrar entre finals de 2022 i principis de 2023, la final de la qual va tenir lloc al Spotify Camp Nou. Amb el segon split de la competició, que s’iniciarà aquest dissabte 6 de maig, també comença la primera edició de la Queens League, protagonitzada per dones futbolistes.