Instagram fa la competència a TikTok amb Reels
La xarxa social llança un nou servei de vídeos de 15 segons per arribar a l’usuari potencial de la plataforma xinesa
Categories:
Instagram ha llançat Reels, una nova funcionalitat per compartir vídeos que el situa com a competència directa amb TikTok. La xarxa social de Facebook busca cobrir la demanda dels usuaris que han vist prohibida l’aplicació xinesa als seus països.
El nou servei permet crear vídeos de 15 segons amb elements molt similars als de TikTok com eines d’edició, realitat augmentada i integració de música. L’algoritme treballarà de manera que es prioritzi la visualització dels continguts dels creadors amb més aportacions, personatges famosos i recomanacions basades en cerques populars generals.
Hellooooo, Reels 🙌
— Instagram (@instagram) August 5, 2020
Introducing a new way to create and discover short, entertaining videos on Instagram.
Reels is rolling out today to more than 50 countries around the world.
🤳🤩🎥✨😂👀💯https://t.co/RfXDhYawSFpic.twitter.com/FjSGSpSGpn
El llançament s’ha fet en 50 països, entre ells els Estats Units, on Microsoft es troba en plena batalla amb Donald Trump per l’advertència de no comprar TikTok com la multinacional tenia previst; la Xina, on la plataforma xinesa està prohibida; així com Espanya, el Regne Unit, França o el Japó.