Instagram fa la competència a TikTok amb Reels

La xarxa social llança un nou servei de vídeos de 15 segons per arribar a l’usuari potencial de la plataforma xinesa

Categories:

Redacció

Instagram fa la competència a TikTok amb els nous vídeos de Reels
Instagram fa la competència a TikTok amb els nous vídeos de Reels | Instagram

Instagram ha llançat Reels, una nova funcionalitat per compartir vídeos que el situa com a competència directa amb TikTok. La xarxa social de Facebook busca cobrir la demanda dels usuaris que han vist prohibida l’aplicació xinesa als seus països.

El nou servei permet crear vídeos de 15 segons amb elements molt similars als de TikTok com eines d’edició, realitat augmentada i integració de música. L’algoritme treballarà de manera que es prioritzi la visualització dels continguts dels creadors amb més aportacions, personatges famosos i recomanacions basades en cerques populars generals.

 

 

El llançament s’ha fet en 50 països, entre ells els Estats Units, on Microsoft es troba en plena batalla amb Donald Trump per l’advertència de no comprar TikTok com la multinacional tenia previst; la Xina, on la plataforma xinesa està prohibida; així com Espanya, el Regne Unit, França o el Japó.