Huawei entra en el mon ‘gaming’ amb el seu GameCenter
La plataforma està disponible en 33 països d’arreu del món amb llançaments exclusius
Huawei se suma al sector dels videojocs amb la creació del seu centre oficial: Huawei GameCenter. La plataforma de gaming ja esta disponible a l’AppGallery de 33 països d’Europa, Àsia, Amèrica Llatina, l’Orient Mitjà i Àfrica.
La marca de mòbils ha tancat una col·laboració amb les principals companye de videojocs com Lilith, IGG, Gamelof o Forshow per oferir l’adquisició de material exclusiu. Entre els productes més nous hi ha Starship Legion-AMG, Born as Epic, Farm Legend, Survival Road i Ellr Land. A més a més, dona accés a títols ja coneguts com Idle Heroes, The Origin of Chaos, Brain Out o Lords Mobile, entre un ampli catàleg.
La plataforma també compta amb contingut propi, precompra de jocs, i descomptes i ofertes exclusives a través de “monedes d’or i accessoris”, segons informa la companyia.
Per a desenvolupadors
GameCenter està pensada perquè l’1,6 milions de desenvolupadors de la plataforma ofereixin una actualització contant. Actualment estan treballant la inclusió de noves experiències a través del Chipset-Device-Cloud de Huawei.
Per fomentar la feina de desenvolupament, la multinacional xinesa facilitarà suport als professionals que vulguin contribuir al creixement de l’eina. Entre elles, l’accés al programa Shining-Star amb 1.000 milions de dòlars, així com suport en la creació dels jocs i orientació a l’hora de posicionar les aplicacions en els diferents mercats.