Sanofi contractarà 100 treballadors per al seu ‘hub’ digital de Barcelona

L’empresa farmacèutica vol incrementar un 33% la plantilla del Global Innovation Center, que ja compta amb 300 empleats

ACN

Sanofi contractarà 100 treballadors per al seu ‘hub’ digital de Barcelona
Sanofi contractarà 100 treballadors per al seu ‘hub’ digital de Barcelona | Sanofi

La farmacèutica francesa Sanofi incrementarà en un 33% la plantilla al seu hub digital de Barcelona, des d'on es gestionen programes estratègics en àrees de negoci com el financer, les dades o la cadena de subministrament. De cara a 2022, la multinacional té previst incorporar al voltant de 100 nous treballadors a la capital catalana, segons ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Amb aquest anunci, el Global Innovation Center (GIC) de Sanofi haurà ampliat la seva plantilla en més d'un 80% entre 2020 i 2022, fet que demostra "l'aposta de la companyia per la ciutat". Actualment, el centre de la capital catalana compta amb 300 empleats de 40 nacionalitats, dels quals un 65% tenen menys de 40 anys.

El hub de Sanofi a Barcelona va iniciar la seva activitat l'any 2016 amb l'objectiu de convertir-se en la "columna vertebral" de la transformació digital de l'empresa. Segons dades facilitades pel grup, el centre gestiona el 35% dels ingressos de la companyia, tot i que la previsió és que aquest percentatge arribi al 100% l'any 2025.