Reactives Tecnologies obre la primera ronda d’inversió amb emissió pública de ‘tokens’ de Catalunya

L’empresa tecnològica vol finançar la fabricació del reactor molecular ZERO2

Redacció

Reactives Tecnologies obre la primera emissió pública de tokens catalana per a inversió
Reactives Tecnologies obre la primera emissió pública de tokens catalana per a inversió | Cedida

Reactives Tecnologies s’ha convertit en la primera empresa catalana en obrir una ronda d’inversió a través d’una emissió pública de tokens ERC20. El fi d’aquest moviment és finançar la fabricació i llançament mundial del model ZERO2, el primer reactor molecular del mercat pensat per mantenir una atmosfera neta i habitable.

L’operació pretén recaptar una quantitat màxima de cinc milions d’euros i estarà supervisada per una empresa d’assessorament financer de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). L’emissió de valors comptarà amb el suport de ACAD.cat i CBCat, institucions catalanes líders en l’adopció del blockchain i especialistes en actius digitals. Els tokens oferts tindran un valor de 100 euros per unitat i es podran comprar fins a l’11 d’abril de 2022.

Els reactors ZERO2 són uns dispositius que funcionen a través de l’emissió d’hidroxils que impulsen el cicle de neteja i desinfecció atmosfèrica de la Terra, pensats per a eliminar els bacteris més resistents i prevenir casos d’al·lèrgies i càncers causats per la contaminació de l’aire. “Amb el col·lapse global de la pandèmia del SARS-CoV-2 podem arribar al mercat de la salut on hi ha un risc més alt de contagi, així com als sectors d’hostaleria i restauració especialment afectats per aquesta crisi”, afirmen els impulsors del projecte. L’empresa preveu poder iniciar una producció d’un total de 3.500 unitats, ampliable fins a 10.000 unitats. La fabricació es realitzarà en un primer moment a Martorelles (Barcelona), amb la intenció futura d’aconseguir fàbriques locals a mesura que el projecte s’expandeixi en diferents països.