E-commerce als Estats Units: Quin és el millor canal d’entrada per abordar-lo amb èxit?
En línia
Formació
Més info:
L’e-commerce als Estats Units continua creixent i marcant xifres rècord de vendes, arribant per primer cop al bilió de dòlars el 2022. A diferència del mercat online xinès, l’ecosistema de l’e-commerce als Estats Units té unes característiques similars a les nostres, i per tant aquest fet el fa un mercat atractiu per les empreses catalanes.
Això no obstant, es tracta d’un dels mercats més competitius del món, en el que el consumidor és molt exigent amb la qualitat dels productes o serveis i l’atenció al client rebuda.
Per aquest motiu, és important conèixer en detall les diferents vies d’entrada d’aquest mercat i com abordar-lo amb èxit. En Marcos González, director de l'Oficina Exterior de Catalunya a Miami i expert en projectes d’e-commerce als Estats Units, ens parlarà de tot això i, a més, conduirà una taula rodona amb diferents experts que ens explicaran les claus de les diferents estratègies d’entrada al mercat i les necessitats operatives de cadascuna d’elles:
- A través d’Amazon, rei indiscutible del retail online
- A través d’un ecommerce propi, en el que podem tenir el control de les dades i les operacions
- A través de marketplaces B2B o bé marketplaces de nínxol Addicionalment, presentarem el nou servei de l’Oficina d’ACCIÓ a Miami, el servei US Ecommerce Consulting, adreçat a totes les empreses que vulguin introduir-se o consolidar les seves vendes online en aquest mercat