Twitter s’apunta a la moda dels missatges efímers
Fleets arriba a Espanya amb una proposta per imitar les històries d’Instagram que desapareixen en 24 hores
Categories:
Els missatges efímers de Twitter a través de Fleets han arribat a Espanya. La nova funcionalitat de la xarxa social va sortir a la llum el passat mes de març al Brasil, Itàlia, l’Índia i Corea del Sud en fase de proves, però els resultats han estat prou satisfactoris perquè la companyia estengui la funcionalitat arreu del món. D’aquesta manera, la plataforma se suma a Snapchat, Instagram, Facebook i WhatsApp a la moda dels continguts amb una vida de 24 hores.
Les publicacions de Fleets es poden veure a la part superior de cada publicació. Cal fer clic sobre l’avatar de l’usuari per desplegar-lo, i pot contenir textos, imatges, reaccions, fotografies o vídeos. La companyia ha assegurat que preveuen incloure també stickers i directes. Al cap d’un dia, tota aquesta informació desapareixerà.
Els continguts compartits a Fleets seran públics i qualsevol podrà respondre’ls si l’usuari té permesos els missatges directes sense restriccions. No obstant això, Twitter ha afirmat en un comunicat que permetrà fomentar la conversa ja que han comprovat que algunes persones se senten “incòmodes” difonent en públic els seus tuits, motiu pel qual es borren tants missatges. Fins ara, els testos fets en diversos països han demostrat que el nombre de publicacions s’incrementen gràcies a aquesta nova funcionalitat.
Spaces, per parlar en grup
Twitter ha aprofitat l’anunci per treure una nova eina: Spaces. L’objectiu és oferir un espai per facilitar la comunicació en grup i per veu només amb les persones que cadascú esculli a través d’una invitació. Aquesta nova capa està concebuda “com un lloc íntim, idealment molt segur, on la gent pugui participar en una conversa còmodament amb qui vulgui”, ha afirmat la xarxa social. Spaces funcionarà amb àudio i emoticones en temps real.