La covid-19 impulsa els pagaments en línia amb Bizum
El coronavirus desplaça els diners en efectiu i permet consolidar les transaccions amb solucions tecnològiques
Categories:
El pagament a través del mòbil s’està convertit en una acció cada cop més habitual, especialment mitjançant Bizum. L’aplicació ha registrat durant el primer semestre del 2020 un total de 3,5 milions d’usuaris i 86 milions d’operacions en línia amb un volum de 4.000 milions d’euros. Durant el confinament per la covid-19 ha passat de ser una solució per compartir despeses entre coneguts a ser l’alternativa als diners en efectiu, segons apunta la companyia en un comunicat.
Des del seu llançament l’octubre de 2016, l’app ha aconseguit superar els 10 milions d’usuaris i els 165 milions d’operacions. Tot i que el coronavirus ha impulsat el creixement, la presentació el passat mes de novembre de la funcionalitat per pagar en el comerç electrònic els ha permès que prop de la meitat dels seus usuaris ja utilitzin l’eina per a les compres telemàtiques. Fins al moment, prop de 3.000 botigues en línia ja ofereixen les transaccions per mitjà de Bizum.
Tal com assenyala el direcor general, Ángel Nigorra, l’objectiu de l’empresa és tancar el 2020 amb 12 milions d’usuaris i 180 milions de transaccions. “El nostre repte és consolidar i potenciar el pagament en el comerç electrònic. Per això estem terballant en noves possibilitats per a Bizum i tenim en marxa projectes que veuran prop la llum i proporcionaran encara més valor afegit als comerços amb els quals treballem”.