La Cambra de Barcelona presenta un programa de digitalització per a empreses
L’ens ofereix plans personalitzats, auditories de posicionament web i diagnosis de ciberseguretat
Categories:
La Cambra de Comerç de Barcelona ha posat en marxa una campanya per impulsar la transformació digital de les empreses i millorar la seva competitivitat. L'organització oferirà plans de digitalització personalitzats, on s'identificaran les actuacions més adequades per definir un pla d'acció per a cada companyia, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat. Els programes de mentoratge, que tindran un cost mínim de 900 euros, assignaran a cada empresa un tutor provinent del Hub cambraDigital, l’espai obert de l’ens comercial especialitzat en noves tecnologies.
Segons apunten en el comunicat, la Cambra de Comerç vol que les empreses “entrin en contacte amb tecnologies més disruptives que també estan canviant la manera de produir, com per exemple la big data, la blockchain, la internet de les coses, la intel·ligència artificial i la computació al núvol”. En aquest sentit, la campanya incorpora una sèrie de productes i serveis centrats en àrees molt concretes en les quals les companyies necessitin suport, com són les auditories per millorar el posicionament web, les diagnosis de ciberseguretat o els programes de formació en noves tecnologies, entre altres.
En paral·lel, la Cambra també informarà i sensibilitzarà a les empreses en el seu procés de digitalització a través de l'oficina Acelera pyme, una iniciativa fruit de la col·laboració amb l'entitat pública red.es, adscrita al Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital. D’altra banda, l’organització també impulsarà el programa Startups4pimes, que posarà en contacte empreses amb start-ups perquè puguin col·laborar amb la implementació de noves tecnologies.