Barcelona Health Hub 5G Design, el nou laboratori d’innovació en salut

MWCapital, Grup Masmovil, i2CAT i Barcelona Health Hub impulsen la innovació en l’àmbit sanitari amb la recerca i desenvolupament de noves solucions tecnològiques

Categories:

Redacció

El Barcelona Health Hub 5G Design vol fer front als reptes de la digitalització en salut
El Barcelona Health Hub 5G Design vol fer front als reptes de la digitalització en salut | Mobile World Capital

Una col·laboració entre la Mobile World Capital, MásMovil, i2Cat i l’Associació Barcelona Health Hub ha posat en marxa un nou espai de cocreació per dissenyar solucions per al sector sanitari basades en la tecnologia 5G. El Barcelona Health Hub 5G Desigh es troba al recinte modernista de Sant Pau i serà un punt de trobada per als actors de l’ecosistema que treballin el desenvolupament d’eines per fer front als reptes digitals i TIC que encara l’atenció mèdica.

El 5G s’ha posicionat com una tecnologia “decisiva” de present i de futur, segons apunten en un comunicat, especialment en un context de pandèmia en què les TIC han estat un motor de progrés. Per això la xarxa de nova generació es posiciona com una solució clau per al desenvolupament de la telemedicina i d’un servei més personalitzat gràcies a la implenetació de noves solucions.

Barcelona, referència en ‘eHealth’

Aquest nou hub serà un més dels espais destinats a la cerca d’aliances entre salut i tecnologia per posicionar Barcelona com a referència internacional. L’anunci arriba pocs dies després de la presentació del projecte del Clinical Advanced Technologies Institute (CATI), el centre impulsat per l’Hospital Clínic de Barcelona i Leitat destinat a promoure la transferència de coneixement entre el teixit empresarial i el sector sanitari per al foment de la innovació entre ambdues parts.

Etiquetes