Amazon llança una IA per generar anuncis a partir d’una imatge
Els algoritmes podran elaborar un vídeo amb una fotografia i ajudar els venedors a millorar l’estratègia de màrqueting
Categories:
Amazon ha llançat una intel·ligència artificial per ajudar els venedors a crear anuncis a partir d’una imatge del producte que es troba a l’aparador en línia. El generador de vídeo parteix d’una fotografia que mostra al detall l’objecte i dona com a resultat en pocs segons una píndola curta per acompanyar la descripció en forma de text. Els algoritmes s’han entrenat per identificar amb facilitat detalls com el color, la mida o el disseny i destacar-los.
L’eina es troba en fase beta i només està disponible per als anunciants dels Estats Units. De moment són pocs els usuaris que poden gaudir d’ella, però ja han promès que aporta rapidesa i eficiència en la creació de vídeos; accessibilitat per a qualsevol persona, independentment dels recursos tècnics dels quals disposi; personalització de cadascun dels vídeos per adaptar-lo a la campanya de màrqueting; i flexibilitat per configurar qualsevol aspecte, com la música o el logotip.
La companyia també ha informat que ha inclòs una funcionalitat nova per generar imatges artificialment. L’objectiu és facilitar l’obtenció de propostes animades, com els GIFs, per aportar un aire fresc als anuncis.