Covestro, la circularitat com a motor de l’excel·lència

La companyia aprofita el potencial de la marca Barcelona des del CZFB per impulsar el negoci i els valors de la sostenibilitat

Categories:

Redacció

Covestro té la circularitat per bandera, una filosofia que transmet aprofitant la marca Barcelona
Covestro té la circularitat per bandera, una filosofia que transmet aprofitant la marca Barcelona | Covestro

La producció de polímers és l’eix de Covestro, una de les principals companyies del món en la fabricació i distribució d'alta tecnologia en el sector dels aïllaments tèrmics i plàstics. Malgrat que fa anys que tenen una planta a Parets del Vallès, l’empresa s’ha expandit cap al Consorci de la Zona Franca (CZFB) amb l’objectiu de teixir aliances amb altres companyies arrelades a Barcelona. I és que, com indica el cap d’obra, Fernando Peiron, “la proximitat de Barcelona i l’ús del branding de Barcelona” són dos elements de promoció de negoci que l’entorn ofereix, i que suposen un impuls per als negocis que escullen la ubicació.

En el vídeo ofert al The Inspiring Hub, l’espai audiovisual d’inspiració del CZFB, Peiron remarca que la filosofia de l’empresa es basa en la circularitat per complir l’objectiu de “fer del món un lloc més brillant”. A més dels objectius propis del negoci, s’han marcat complir amb unes fites de reducció de les emissions i investigació en innovació per garantir la sostenibilitat de l’activitat.