El català Marc Cardelús guanya un premi mundial a millor tecnologia aplicada a la política
El fundador de KRDLUS Marketing Político ha estat reconegut per l’elaboració d’uns vídeos en 3D durant la campanya electoral de les eleccions municipals
Categories:
L’arquitecte i empresari assentat a Castelldefels Marc Cardelús, director de l’agència KRDLUS Marketing Político, ha estat reconegut amb el guardó a millor tecnologia de l’any als premis Napolitan, una celebració de gran renom dins del món de la comunicació política que organitza The Washington Academy. L’entitat estatunidenca ha escollit l’emprenedor català per la seva feina durant la campanya electoral de les darreres eleccions municipals, on va elaborar uns vídeos en 3D per al candidat del Partit Popular de Castelldefels Manu Reyes, qui ha aconseguit recuperar l’alcaldia.
Nascuda fa menys d’un any, KRDLUS s’especialitza en l’elaboració de vídeos i animacions en 3D per al món de la comunicació política. L’empresa ven el seu producte com una manera innovadora de mostrar les propostes urbanístiques dels programes electorals, simulant sobre el terreny real de cada municipi maquetes de parcs, instal·lacions o canvis de carrers. Des del seu naixement, la companyia ha treballat per cinc partits i més de 60 grups polítics diferents, pels quals ha produït més de 400 vídeos i ha aconseguit diverses nominacions a premis internacionals, entre els quals es troba els Napolitan.
Organitzats des de 2012 en honor al consultor polític Joseph Napolitan, els premis Napolitan són un dels guardons més reconeguts dins del món de la política. Cada any es reparteixen més d’una cinquantena de reconeixements, entre els quals es troba el de millor tecnologia aplicada a la comunicació política. Enguany, KRDLUS s’ha imposat al mexicà Luis Nava i a l’aplicació espanyola Ubikuu.