Ibai Llanos trenca rècords d’audiència a Twitch amb ‘La Velada’
El retransmissor basc arriba als 1,5 milions d’espectadors en viu en la segona transmissió més vista de la història de la plataforma
Categories:
El retransmissor basc Ibai Llanos, instal·lat a la província de Barcelona, ha triplicat el seu propi rècord d’espectadors únics a Twitch amb més d’un milió i mig de persones en el moment més àlgid de La Velada del Año, el torneig de boxa entre youtubers i streamers organitzat la Sala Apolo de Barcelona i emès pel seu canal. Amb aquests registres, Llanos se situa com el segon retransmissor a escala mundial en nombre d’espectadors simultanis, només superat pel també espanyol David Cánovas, “TheGrefg”, qui va arribar a superar els 2,4 milions de persones en directe en un esdeveniment de Fortnite.
L’esdeveniment va començar a les set de la tarda del passat dimecres i va tenir una durada de més de quatre hores i mitja, amb una mitjana d’espectadors superior al milió de persones, segons les dades de TVTOP España. La gala constava de tres combats, amb l’enfrontament entre Antonio “Reven” Pino i Elm “ElMillor” Cherto com a plat principal, que va acabar enduent-se el primer. Amb tot, la contesa que va registrar el rècord d’espectadors en directe va ser la protagonitzada pel madrileny Alberto Redondo, “Míster Jägger”, i l’aragonès Víctor Mélida, “byViruZz”.
¡#Ibai HA EMITIDO en #Twitch!. Nuestros datos 🧐 :
— TVTOP España (@tvtop_es) May 26, 2021
▶️ ESPECTADORES 👁️ : 1.080.107
▶️ RANKING EN CANAL [últimas 100 emisiones] 📊 : 1º 🔝💪🏾
▶️ MINUTO DE ORO 🔥 : 1.544.829 [21:49h]
▶️ VISITAS ✈️ : 6.470.569#LaVeladaDelAño#LaVeladaDeIbai#IbaiLlanospic.twitter.com/JiMM7WyZAC
L’anterior rècord d’audiència d’Ibai Llanos a Twitch era de 533.239 espectadors en directe, que va aconseguir durant les campanades d’Any Nou, una xifra que va superar l’audiència de cadenes televisives com Cuatro, amb els seus 269.000 espectadors, segons Barlovento Comunicación. Un esdeveniment que ja va remarcar el pes de la plataforma d’Amazon com a alternativa a la televisió tradicional i que va tenir entre la seva audiència a l’actual cap de l’oposició del Parlament de Catalunya, Salvador Illa. Amb La Velada, una gala anunciada i promocionada des de feia mesos, Llanos ja va superar els 600.000 espectadors abans que comencessin els combats.