Roser Salvat Jofresa

Roser Salvat Jofresa

Postgraduada en màrqueting digital (URL), executive MBA (URL), especialista en Governs Corporatius (EADA), màster en e-learning (URL), màster en Direcció de formació a l’empresa (UB), postgraduada en recursos audiovisuals (URL); postgraduada en sociologia de l’educació (UB) i llicenciada en filosofia (UB).

És responsable de Hub B30 (iniciativa d’innovació oberta territorial que aplega agents RD, associacions empresarials i entitats del territori B30) des del Parc de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona, i assessora la UAB en matèria de formacions universitàries duals.

Durant sis anys va ser la responsable de màrqueting, comunicació i vendes de la Cambra de Comerç de Barcelona. La seva trajectòria professional també l’ha portat a treballar per projectes en diverses consultores (amb Alfons Cornella i Xavier Marcet, entre d’altres), en centres de recerca social aplicada (F.CIREM), a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, a GecSA (grup Universitat Oberta de Catalunya) i al sector financer.

Durant quasi 30 anys ha treballat en els terrenys del màrqueting, la gestió de la innovació, la consultoria de negoci i la qualificació professional a nivell local i internacional. Experta en els vincles entre promoció econòmica i gestió del coneixement, és autora de diversos informes de vigilància tecnològica, estudis de recerca i articles, i té publicats dos llibres. Ha estat jurat de diversos premis i ha impartit classes a mestratges de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Pompeu Fabra.

Opinions