La venda de llibres electrònics creix un 50% durant el confinament
El temps a les plataformes de subscripció productes de lectura en digital augmenta un 30%
Categories:
La venda de llibres electrònicss’ha incrementat en un 50% durant el confinament per la pandèmia del coronavirus. Segons l’Informe Anual del Llibre Digital, el temps que els lectors passen a les plataformes de subscripció de llibres també ha crescut un 30% en el mateix període, unes bones xifres que són conseqüència de les restriccions de moviment i de l’increment de les hores d’oci a casa.
Durant l’any anterior, la venda de llibres en format digital en llengua espanyola va créixer per 10è any consecutiu. Ho va fer en un 12% a Espanya i en un 12,5% a escala mundial. Els resultats ratifiquen el bon comportament que mostra el consum d’aquest producte, que any rere any ha incrementat de manera progressiva la seva acceptació al mercat.
Més temps per a la lectura
La tònica general del confinament ha estat destinat més temps a activitats d’oci que es poden fer des de casa. En aquest sentit, la literatura ha guanyat adeptes també en el format clàssic del llibre. Tal com apunta un estudi de la Federació de Gremis d’Editors, els espanyols llegeixin un 4% més que en mesos anteriors. Així, de la xifra del 50% de lectors habituls al febrer, s’ha passat a un 54% durant el confinament.