Gestionar l’assegurança de la llar amb WhatsApp

Banc Sabadell inclou l’app de missatgeria entre les vies de contacte amb els seus clients

Categories:

Redacció

WhatsApp s'ha convertit en una eina de comunicació també per a les empreses
WhatsApp s'ha convertit en una eina de comunicació també per a les empreses | Simon Steinberger / Pixabay

Banc Sabadell ha llançat un servei d’acompanyament en les assegurances de la llar a través de WhatsApp. L’atenció per missatgeria està disponible a través d’una prova pilot i està previst que s’apliqui en la totalitat dels clients de Bansabadell Seguros Generales en els pròxims mesos.

L’atenció a través de l’app, amb converses xifrades per garantir la privacitat i seguretat, complementarà els canals actuals i permetrà a l’entitat financera enfortir la seva estratègia omnicanal.

La solució és el resultat d’una col·laboració d’InnoCells, el hub d’innovació digital de la companyia financera, i Bansabadell Seguros Generales, una joint venture amb Zurich, a través d’un estudi etnogràfic per avaluar la relació dels clients amb les seves assegurances de la llar i oferir un servei de valor afegit adaptat al nou entorn digital.

Etiquetes