Gestionar l’assegurança de la llar amb WhatsApp

Banc Sabadell inclou l’app de missatgeria entre les vies de contacte amb els seus clients

Redacció

WhatsApp s'ha convertit en una eina de comunicació també per a les empreses
WhatsApp s'ha convertit en una eina de comunicació també per a les empreses | Simon Steinberger / Pixabay

Banc Sabadell ha llançat un servei d’acompanyament en les assegurances de la llar a través de WhatsApp. L’atenció per missatgeria està disponible a través d’una prova pilot i està previst que s’apliqui en la totalitat dels clients de Bansabadell Seguros Generales en els pròxims mesos.

L’atenció a través de l’app, amb converses xifrades per garantir la privacitat i seguretat, complementarà els canals actuals i permetrà a l’entitat financera enfortir la seva estratègia omnicanal.

La solució és el resultat d’una col·laboració d’InnoCells, el hub d’innovació digital de la companyia financera, i Bansabadell Seguros Generales, una joint venture amb Zurich, a través d’un estudi etnogràfic per avaluar la relació dels clients amb les seves assegurances de la llar i oferir un servei de valor afegit adaptat al nou entorn digital.

Etiquetes