Gestionar l’assegurança de la llar amb WhatsApp
Banc Sabadell inclou l’app de missatgeria entre les vies de contacte amb els seus clients
Categories:
Banc Sabadell ha llançat un servei d’acompanyament en les assegurances de la llar a través de WhatsApp. L’atenció per missatgeria està disponible a través d’una prova pilot i està previst que s’apliqui en la totalitat dels clients de Bansabadell Seguros Generales en els pròxims mesos.
L’atenció a través de l’app, amb converses xifrades per garantir la privacitat i seguretat, complementarà els canals actuals i permetrà a l’entitat financera enfortir la seva estratègia omnicanal.
La solució és el resultat d’una col·laboració d’InnoCells, el hub d’innovació digital de la companyia financera, i Bansabadell Seguros Generales, una joint venture amb Zurich, a través d’un estudi etnogràfic per avaluar la relació dels clients amb les seves assegurances de la llar i oferir un servei de valor afegit adaptat al nou entorn digital.